قالب میهن بلاگ قالب میهن بلاگ download  قالب بلاگفا قالب وبلاگ قالب پرشین بلاگ اخلاق اسلامی قالب بلاگ اسکای

قالب


مسائل در گوشی آقا پسرها - aghapesarha.ir
اولین سایت تخصصی مسائل جنسی پسران نوجوان- کانال تلگرام: Aghapesarha@
نویسندگان
نظر سنجی
شما چند ساله هستید؟










لینک دوستان
سلام اقا سامان
من 15 سالمه
هیچوقت به فیلم های مبتذل و بد نگاه نکردم
ولی گاهی اوقات بعضی از بچه ها رو میدیم که راحت به این فیلما نگاه میکردند و هیچ اتفاقی نمی افتاد
ولی من حتی به یک فیلم ساده مثلا که کمی طرز لباس پوشیدنشون درس نیست نگاه میکنم انگار میخام ارضا بشم دلیلش چیه اخه؟؟
و اینکه بر من هم مستحب هست بعد از جنب شدن عمل استبرا کنم؟؟!


https://tse4.mm.bing.net/th?id=OIP.OMBXQB-EnaU_pYxwWFRT0wHaFL&pid=Api
پاسخ:
سلام دوست عزیز
اولا آفرین به شما که مراقب چشمان تان هستید که هرچیزی را نگاه نکنید و مطمئن باشید این چشمها که گناه آلوده نشده، باعث نجات شما می شود.

دوما منظور شما از اینکه دوستانتان با دیدن فیلم های مبتذل برای شان اتفاقی نمی افتد چیست؟ یعنی تحریک نمی شوند یا اینکه برایشان مشکلی بوجود نمی آید؟
در هر دو حالت، شما آگاه به وضعیت دوستانتان نیستید. قطعا تحریک میشوند و قطعا چوب گناهشان را خواهند خورد.
پس شما مصمم راه خودتان را پیش گیرید.

دلیل اینکه با عکس های ساده هم تحریک میشوید، همان پاک بودن چشم تان هست. پس جای خوشحالی دارد این اتفاق.
استبراء از منی که همان ادرار کردن است برای همه مستحب است. چون اگر استبراء از منی انجام ندادید و بعد از غسل جنابت، مجددا قطره ای منی که در مجرای آلت باقی بوده، خارج شود، باعث میشود که دوباره به شما غسل واجب شود.

موفق باشید



[ سه شنبه 30 مرداد 1397 ] [ 08:55 ق.ظ ] [ سامان ]
سلام آقا سامان
فکر های شهوانی گناه محسوب میشوند یا خیر لطفا دقیق جواب بدید.


http://www.erfan.ir/system/assets/imgArticle/2018/04/123020_phoca_thumb_l_nz_019.jpg

پاسخ شما : سلام دوست عزیز

اگر منظورتان از فكر گناه، صرفا تصور گناه و پیدایش خطورات ذهنی است، یا به حسب طبیعت لذت جو نفس، علاقه و رغبت به گناه در فرد وجود دارد. اما ترس از خداوند تقوای درونی یا ترس از عذاب الهی، مانع از گرایش به گناه و عزم و ارادة بر انجام آن است. چنین حالتی نه تنها گناه نیست بلكه به دلیل خودداری و كنترل نفس و نگهبانی از آن به خاطر خدا، ثواب هم برای او نوشته میشود، بلكه فضل و رحمت الهی در قیامت آن چنان نصیب او میشود تا راضی و خشنود گردد.

ولی اگر منظور این است كه قصد و عزم بر گناه است، اما به علتی - غیر از تقوا و ترس از عقوبت الهی - نتوانست آن گناه را انجام دهد و اگر شرایط و مقدمات لازم آن آماده شود، آن را انجام می دهد، قطعاً چنین قصدی گناه است و استمرار و تداوم آن قصد، گناه كبیره به حساب می آید. چنان كه آیات و روایات معصومان(ع) بر حرمت عزم بر گناه دلالت دارد و توبه از آن را امری واجب و لازم می دانند.

در قرآن کریم داریم: و انتبدوا ما فی أنفسكم أو تحفوه یحاسبك به الله فیغفر لمن یشاء یعذّب من یشاء؛ اگر چه آن را در دل دارید، آشكار سازید یا پنهان كنید، خداوند شما را طبق آن محاسبه میكند، سپس هر كه را بخواهد (و شایستگی داشته باشد) می بخشد، و هر كس را بخواهد، مجازات میكند.

آیه شامل تمامی عقاید و نیت های خوب و بد و خیر و شرّ میشود؛ یعنی هر عقیده و قصد و نیتی كه در دل جای گرفت، همة آنها مورد محاسبه قرار می گیرد. البته صرف تصور گناه و خطورات ذهنی پرسش هایی كه گاهی شیطان با وسوسه هایش در دل ایجاد میكند و یا تردید های لحظه ای و كوتاه مدتی كه به وجود می آورد، مشمول این آیه و سایر آیات و روایات نیست و گناه به حساب نمی آید، چون اموری غیر اختیاری میباشند.

و یا در حدیثی داریم: انّما یحشر الناس علی نیاتهم؛ در قیامت مردم بر پایه نیت هایشان محشور میشوند.
نیز فرمود: برخی از دوزخیان پیوسته در آن باقی می مانند (با آن كه مدت محدودی مثلاً پنجاه سال در دنیا گناه كرده اند) چون قصدشان این بود كه اگر در دنیا بمانند - همیشه گناه كنند، و بهشتیان از آن جهت جاویدند كه نیت شان این بود كه همیشه در طاعت خدا باشند. پس جهنمیان و بهشتیان به خاطر قصدشان پیوسته در جهنم یا بهشت می مانند. سپس امام ایة قل كل یعمل علی شاكلته را تلاوت كرد و فرمود: یعنی هر كسی بر اساس قصد و نیت خویش عمل میكند.

موفق باشید



[ دوشنبه 22 مرداد 1397 ] [ 05:39 ب.ظ ] [ سامان ]

aghapesarha.ir

موضوعات
آمار سایت
  رفقای امروز : نفر
  رفقای دیروز : نفر
  كل رفقا : نفر
  بازدید این ماه : نفر
  بازدید ماه قبل : نفر
  تعداد نویسندگان : عدد
  كل مطالب : عدد
  آخرین بروز رسانی :